به گزارش مركز آموزش علمي كاربردي شركت مخابرات استان يزد، این مرکز در سال تحصيلي جديد در دوره هاي كارداني رشته هاي پودماني فناوري اطلاعات IT و ارتباطات و فناوري اطلاعات ICT بدون آزمون دانشجو مي پذيرد ، علاقه مندان مي توانند از روز يكشنبه مورخ 20 شهريور ماه به يكي از دفاتر پستي سراسر استان مراجعه و نسبت به دريافت دفترچه و كارت اعتباري ثبت نام اقدام نمايند.

همچنین متقاضیان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به پايگاه اينترنتي شركت مخابرات استان يزد به نشاني WWW.YAZDTELECOM.IR  مراجعه و يا با شماره تلفن 5247777-0351 تماس بگيرند.

 جهت دریافت دفتر چه راهنما اینجا کلیک کنید

شایان ذکر است  مركز آموزش علمي كاربردي مخابرات يزد ، داراي مجوّز از دانشگاه جامع علمي،كاربردي و وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، در راستاي تحقق اصل 44 قانون اساسي در آموزش عالي كشور، و با هدف توسعه ي مهارت‌هاي مخابراتي و فناوري اطلاعات، به دنبال افتتاح و گشايش در سوم خرداد سال 1390، نخستين دوره‌ي ثبت نام و پذيرش دانشجو در مقطع كارداني دوره هاي پودماني علمي، كاربردي در دو رشته‌ي «فناوري اطلاعات (IT) » و «ارتباطات و فناوري اطلاعات (ICT) » را در شهريورماه سال 1390 برگزار مي‌نمايد.

گفتنی است برگزاري چنين دوره هايي، ضمن ايجاد فرصت هاي مناسب يادگيري مهارت هاي مخابراتي و فناوري اطلاعات، مي تواند منجر به اخذ مدرك رسمي دانشگاهي گردد، بنابر اين اين دوره هاي آموزشي با توجه به شرايط و فرصت ها، داراي روش، برنامه‌ي درسي و ارزشيابي ويژه‌ي خود مي‌باشد.

دوره‌هاي پودماني علمي، كاربردي مجموعه اي از آموزش هايي است كه در آن تخصص‌هاي علمي و يا مهارت‌هاي شغلي در قالب پودمان‌هاي مستقل به فراگيران آموزش داده مي‌شود كه در نهايت مي‌تواند منجر به صدور مدرك رسمي كاردان منجر گردد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا